17 mars 2014

Att slås omkull

... Av en jäkla förkylning.
Varför lär jag mig aldrig att ligga hemma och vila dagen efter att jag haft feber?
Nu är jag tillbaka i sängen men en förkylning from hell och all tid i världen att ensam tänka över livet - Precis vad jag INTE behöver just nu! 

Jag saknar min dagliga träning, jag saknar att stiga upp klockan 5 på morgonen, jag saknar mina tjejer och till och med skolan saknar jag idag (Litegrann i alla fall)... 
Jag måste erkänna att jag hellre stressar omkring som en dåre än sitter stilla här hemma, särskilt när jag är för trött för att aktivera mig men för pigg för sova...

Man kan inte vara en solstråle alla dagar så det är väl lika bra att mina dåliga dagar infaller då jag är isolerad hemma och inte ute bland människor, right?

Nu tänker jag i alla fall begrava mig i ett växande berg med läxor och hoppas på att bli frisk tills imorgon... Hoppas ni hade en bättre start på veckan än jag?


4 kommentarer: